Marockan Zellige

 
Samarbete med #IdealofSweden.

Jag älskar att byta skal på min mobil, precis som vilken accessoar som helst. Både efter humör, event, årstid och känsla! Just nu är jag inne i mitt Marockanska mood eftersom jag och Charlie planerar vår resa dit, därför valde jag detta härliga skal som till och med heter "Maroccan Zellige". Bättre blir det inte hehe...
 
Med min kod "esmeralda20" får alla ni 20% på ett helt köp på https://idealofsweden.com, (<-- länk här). Huuur bra?? Så shoppa loss! ♥ Erbjudandet varar fram till 23/12.
 

Här är några av platserna jag vill besöka i Marock.. Vi kommer nog försöka hitta spendera några dagar i Casablanca innan vi beger oss ner till Marrakech.
ÄLSKAR SKALET!!!

Det skalet jag har på bilden hittar ni här.
 
 
Kram på er alla! 
 
1 Ebba:

skriven

Så snyggt, det ska jag helt klart beställa <3 Tack för rabattkoden :)

Svar: Wiho, så roligt!!! <3
Esmeralda Hansson

Kommentera här: