Fårskallar...

  Hej på er! I helgen har jag bott hemma hos    mormor och morfar, och tagit hand om katten Oskar medan de är på semester. Helt perfekt för mig eftersom jag älskar detta huset sååå mycket! 
 
Här om kvällen tog jag en paus från läsandet och gick ut på landet för att andas in lite frisk luft.  
 Bara titta så söta!!!!
 
Har kan vi tala om nyfikna djur hehe! Detta är verkligen lyx för mig, att kunna ha detta livet i kombination med mity big city life. 
 
 
1 Anonym:

skriven

Vilka kurser är det som du har läst på distans?

Svar: Jag har läst Utvidgad Juridisk Introduktionskurs (UJIK) från Lunds Universitet, Folkhälsa och folkhälsoarbete från Kristianstads Universitet och under denna hösten läser jag Pedagogik A från Umeå Universitet.Jag kan verkligen rekommendera att läsa på distans, det passar min livsstil helt perfekt! :)
Esmeralda Hansson

Kommentera här: