1 Mia:

skriven

Vilka yrken/ jobb hade du tyckt var roliga att prova på kram :)

Svar: Hade jag haft möjligheten, hade jag velat testa på 100 olika jobb, mest för att jag tycker att det finns så mycket intressant att lära sig inom alla olika yrkeskategorier!!!Men jag hade nog trivts att arbeta både för, och med människor. Kanske som projektansvarig? Det vore även spännande att jobba med mänskliga rättigheter eller grupper i samhället som behöver stöttas eller guidas. Dock har modebranschen också alltid lockat mig..... :D
Kram kram!
Esmeralda Hansson

2 Mia :

skriven

Tror du hade passat som flygvärdinna, du verkar alltid så himla glad :D

Svar: Åh, så gulligt av dig, tack!!! Mina tankar har faktiskt snuddat vid flygvärdinna också, det verkar vara ett superspännande yrke! 😃
Esmeralda Hansson

Kommentera här: