Sommaren 2017

 
Trots en temperatur på 25 grader med strandväder var och varannan dag,
får man väl ändå säga att hösten är här!
 
Jag skulle vilja visa er några av mina starkaste och härligaste minnen från sommarn som gått.
 
I sommar har jag.........
 
.. brunchat med familjen på Saltan.
 
.. paddlat kanot på Rönneå, vid Stockamöllan.
 
.. njutit av mina favoritblommor.
 
.. haft grillkväll med ett härligt gäng (med en helt ok vy).
 
.. firat Matildas tjugotreårsdag.
 
.. badat i mormor och moffes pool.
 
.. umgåtts med Ebba & Ludde.
 
.. skrattat åt Baltis som tyckte att den svenska sommaren var för varm...?
 
 .. bundit min egen midsommarkrans.
 
.. lekt midsommarlekat på BÄSTA SÄTT!!!
 
.. blivit bjuden på lyxig brunch som Hanna styrt ihop.
 
.. spenderat en vecka i Smögen med C.... och som ni ser, blivit nypt av en krabba haha!
Det allra bästa Sverige-semester tipset jag kan ge är utan tvekan västkusten!!!!
 
.. druckit drinkar med bästisar.
 
.. druckit ännu med drinkar med bästisar!
 
.. gullat!!!!!!! 
 
.. käkat glass och haft aw med Lindextjejerna.
 
.. lekt cow girl for a night på sommarens tjejfest hos Elise.
 
.. hunnit med någon dag på stranden.
 
För att bara få med ett axplock av min sommar tycker jag mig ha hunnit med så himla mycket kul saker! 
Sommaren är ju trots allt min absolut bästa årstid.
 
PUSS

Kommentera här: