Brunch at By CHLOE

 
 
Hej hjärtan! Hoppas att ni mår bra. Det är tisdag idag, man jag vill visa er hur jag spenderade min lördag..
Miranda och jag möttes upp vid Union Square för att bruncha. Vi strosade runder lite, men bestämde oss för att kila ner till SOHO för att testa By CHLOE som både hon och jag hört mycket gott om!
 
Ett hett tips till er som vill njuta av fräsch, god och mättande käk.
Ett plus i kanten är ju att det ligger på min favvisgata, Bleeker street.
 
 
Jag åt en "grekisk sallad" som inte var så grekisk haha, dock väldigt god, och Mirande åt en cup pestopasta. Efteråt delade vi på en coockie som var sjukt god!!!
Tips: om ni äter på By CHLOE, smaka deras sodavatten med flädersmak... BÄSTA EVER!
Efter brunchen strosade vi uppåt och jag fick även med mig lite shopping på vägen.
Alltid mysigt med tjejdagar som denna!


By CHLOE
185 Bleecker St, New York, NY 10012, USA

Kommentera här: