Lunch på The Breakers

 
 
Hej y'all! Jag måååste bara visa er en riktigt härlig lunchspot som jag och C testade nere längs Jersey Shore.
Det var en hotellrestaurang som jag bara kan ge högsta betyg!!!! Vi åt en sen lunch där så i min hunger glömde jag fota maten hehe, men vi åt friterade mozarellasticks till förrätt, laxsallader till huvudrätt och typ världens godaste cheesecake till dessert. Bara SÅ gott alltihopa. Pricken över i:et var ju havsutsikten från bordet.
 
Här kan vi prata amerikansk inredningsstil haha..... Brunt, beiget och sand i 70 olika nyanser och såklart..
en heltäckningsmatta! Dock hade vi tur, för eftersom vi kom efter 2.15pm hade ju alla amerikanarna
ätit färdigt så vi fick flygeln för oss själva. Mysigt!
Ser ni så nära havet är?? Bara 20-25 meter. 
En himla tur att vi fått tips om detta stället, en lite gömd skatt.
 
1507 Ocean Ave, Spring Lake, NJ 07762
 
1 Meg:

skriven

men åh vad drömmigt!

2 Soffi:

skriven

Har läst din blogg lite fram och tillbaka men aldrig förstått vad du gör i USA.
Vilken dröm att få bo både i sverige och USA!

3 Soffi:

skriven

Har läst din blogg lite fram och tillbaka men aldrig förstått vad du gör i USA.
Vilken dröm att få bo både i sverige och USA!

Svar: Hej, kul att du läser! :)Min kille har sedan 4 år tillbaka jobbat i New York vilket har gjort att jag självfallet tar tillfället i akt och spenderar så mycket tid där som möjligt. Eftersom vi inte är gifta reser jag dit på turistvisum och får stanna högst 3 månader, innan jag måste resa ur landet.
Jag har därför valt att plugg på distans ifrån Sverige (läser alltså svenska kurser online) för att kunna spendera tid i NY. Fungerar perfekt för mig, det är ju trots allt bästa staden!!!!!
Kram
Esmeralda Hansson

Kommentera här: