Vecka 12

 
Hej och hå, idag är det måndag!
Denna veckan har jag hur mycket roliga grejer som helst framför mig. Thomasine är ju här hela veckan, så mycket av planerna ska jag göra med henne, vilket är mysigt!
 
Jag ska bland annat:
 
🌸 Besöka Chelsea Market 🌸
 
🌸 Visa Thomasine min favorit - farmers market 🌸
 
🌸 Åka till Woodbury Common, en outlet uppe i New York Sate 🌸
 
🌸 Äta av mina marabouchoklad som mamma skickade med från Sverige 🌸
(frukt & mandel, samt fudge havssalt)
 
🌸 Ta en heldag i Brooklyn där vi ska prova flera olika kafeer och besöka små gulliga butiker 🌸
 
🌸 Läsa ut min engelska bok Grace not perfection, för att få upp lästakten inför högskoleprovet 🌸
 
🌸 Äta lunch på matmarknaden i Union Square Park och köpa hem nygräddade valnötsbullar 🌸
 
🌸 Lyssna på veckans avsnitt av Trettio plus trevar med bla. Sofi Fahrman 🌸
 
🌸 Njuta av solen, då det till helgen beräknas bli 20 grader varmt 🌸
 
🌸 Laga butternut squash-soppa med hemmalagat nötbröd 🌸
 
🌸 Köra ner till Jersey Shore för att lapa lite sol 🌸
 
🌸 Äta macron's 🌸
 
 
 
Ha en härlig vecka fina ni!
 
 

Kommentera här: