Hejdå Linn

Godförmiddag!
Jag har precis vinkat av Linn som skulle bege sig mot flygplatsen. Oturligt nog flyger vi inte alls varken samma tider eller mellanlandar på samma gater så vi fick ta ett stort hejdå nu. Så himla jobbigt att säga hejdå till den fina tjejen som jag faktiskt kommit riktigt nära här nere, på väldigt kort tid. Vi har upplevt så mycket tillsammans och verkligen levt bredvid varandra i en månads tid och har fått ett band som man nog bara får med någon man delar samma starka känslomässiga händelser med. Jag kommer helt klart sakna henne supermycket men är säker på att vi kommer ses i Sverige om ett tag. Jag får kanske ta mig upp på en hike i de värmländska skogarna och hon får komma ner och njuta av Ystads fantastiska stränder.

Hon kommer dock hem till sin älskade lilla katt Svante, sin Sebastian och hennes saknade små gamlingar på jobbet. Hälsa Branäs Linn, saknar dig redan!!!! 

I bakrunden ser ni Tom, vår trädgårdsmästare som bor i en kåkstad några kilometer bort. Vi hämtar upp honom varje morgon när vi lämnat lilla Elisa i skolan.


Kommentera här: