Boston imorgon!

 
Hej alla fina!
Idag har vi ytterligare en dag med sol, värme och fågelkvitter i NY, så himla härligt! Jag ska strax köra till en park i Fairfield och gå en promenad och samtidigt haffa lite sol. Pluggade lite imorse, men har även hunnit med att handla hem ingridienserna jag saknade till brödet jag ska baka ikväll. Och det är inte ens lunch än, produktiv morgon!
 
Imorgon ska jag och C köra till Boston. Det tar drygt 4 timmar så vi ska upp tiiiidigt. Charlie ska jobba och jag ska utforska och strosa runder bland alla fina gamla hus. Det ska bli så himla mysigt! Jag har googlat en del och försökt hitta lite kul grejer att göra, jag längtar!!
 
 
Bland annat så vill jag besöka Isabella Stewart Gardner Museum...
 
Och jag vill gå till Harvard Square, ett kvarter med sjukt mycket mysiga bibliotek, bokcaféer och utstälningar. Det ska även krylla av häftiga gatukonstnärer där. KUL!
 
Jag vill hitta någon najs food-truck att äta lunch ifrån.
 
Får jag tid över, ska jag även besöka ett museum som ligger lite i utkanten av Boston. Mest med gamla, vackra målningar och skulpturer. Sånt som jag älskar.
 
 
Jag lovar att uppdatera er mer när jag kommer hem.
Ha det så bra, vi hörs!
 

Kommentera här: