December 2017

 
Hej på er!
Det var länge sedan jag hade tid och intresse för bloggen då jag har haft fullt upp med annat! Äntligen ser jag ett slut på min pedagogikkurs som ska vara inlämnad och klar nästa vecka, tjohooo!
Att spendera jul, nyår och början av det nya året hemma i Sverige har verkligen varit så himla skönt.
Att få omringa sig av familj, vänner och härlig natur har gjort mig gott.
 
Här kommer några snapshots från mitt december som för övrigt var såååå härligt och fyllt med jul-mys! 
 
När jag, Charlie och Thomasine åkte till Princeton för att äta brunch.
I år har jag för första gången gjort min egen äppelglögg som blev SUPERGOD!!!
Jag och Baltis på julafton. Min älskling!
Årets sista dag som jag började med att spendera tillsammans med lilla loppan...
... varav det häääär stod på schemat för nyårs-kvällen.
 
 
 
Vi hörs snart igen! Puss

Kommentera här: