Happy new week guys

 
 
Måndag idag, wiho!!!
 
Idag är jag extra glad för vet ni vad? Tenta nummer 2 denna terminen är inlämnad!! Det känns alltid lika skönt att lämna in ett stort arbete som man filat på länge, speciellt när man vet att veckan som kommer blir snäppet mer avslapplad än vad den brukar när det kommer till plugg!! 
 
Veckans höjdpunkt: Charlie fyller år på onsdag, 28!!!
 
Veckans crave: Räkor. Shit vad jag hade önskat en god skagenröra eller en räkmacka...
 
Veckans to do: Förutom att köpa ny telefon... Baka mitt goda fröbröd.
Kanske chokladbollar också om jag får lite tid över.
 
Veckans pepp: Trots lite kyligare väder är jag sååå taggad på att få använda mina höstkläder.
Höstmodet är ju trots allt det snyggaste!!! Kappa, boots, basker och en fluffig, gosig halsduk. Can't wait!
 
Veckans NY-thing: I helgen är det NY marathon, alltså kommer halva stan vara avspärrad... Men, ändå en härlig känsla att kika på löparna och heja lite.
 
Och vi får inte glömma att det är Halloween imorgon!!! Älskar när alla kids springer runt på gatorna och är utklädda till tänderna. Här i USA är såklart allt extra extra, så kul när alla går in för det!
 
Bilder från förra årets Halloween. En sån cutie, lilla polisen!!!!
 
 
Ha en fin vecka vänner 
 
 

Kommentera här: