1 Anonym:

skriven

Hej!
Var förra året i new york och pluggade engelska i 2 veckor. Och är nu sugen på att göra samma sak igen fast någon annan stans i USA, och då lite längre tid. Var skulle du rekommender/ välja kram

Svar: Hej på dig!Gud så spännande det låter, kul att du gillade det här! Om jag utgår från vad jag själv upplevt, skulle jag absolut åka söder ut, troligtvis till södra västkusten. LA är inte min favoritstad, men däremot är både San Diego och San Francisco så himla härligt! Att plugga på stranden varje dag är väl inte helt fel??
Annars tycker jag att både Washington, Boston och Seattle verkar vara spännande städer att få upptäcka!

Jag hoppas verkligen att du tar steget att åka igen, du kommer inte ångra dig!
Hör gärna av dig om vart du till slut väljer att åka, då kanske jag kan få fråga om lite resetips..
Kram :)
Esmeralda Hansson

Kommentera här: