Breakfast in Portsmouth

 
 
Hello! Igår befann jag mig i Portsmouth. En pytteliten hamnstad uppe i New Hampshire,
på gränsen till Maine. C jobbade hela dagen så jag bestämde mig för att utforska!
Innerstaden var inte större än att det tog 2 timmar att vandra igenom, inklusiva varje liten butik haha,
så jag passade på att gå en runda vid vattnet, äta en låååång frukost och en lång lunch. 
 
Trots att bageriet var fullsmockat lyckades jag få ett litet bord i ena hörnet. 
Hehe, bra start på dagen med ett Trump-skämt...
Min frulle bestod av en choklad- och blåbärsscone, en drickyoghurt och en chailatte. 
 
Från en solig morgon, till en lite kyligare eftermiddag... Men visst är höstlöven vackra??
 
 
1 Anonym:

skriven

Charmig stad? Eller är det bara dina bilder som fångat småstadsidyllen?

Svar: Staden var supermysig, just eftersom den var så lugn och stillsam med alla gulliga invånare!!! Ett hett tips!
Esmeralda Hansson

Kommentera här: