Sweets for breakie

 
 
Hej guys!
Denna helgen har verkligen varit full av vila, återhämtning och mys! Egentligen var planen att vi skulle dricka drinkar och gå ut, men eftersom vi fortfarande var lite småkrassliga bestämde vi oss för en retreat-helg. Plus att de hade utlovat STORM under lördagnatt-söndag och rådde folk att hålla sig inne...
 
Så istället, ägnade vi oss åt att laga god mat, mysa, kolla serier, skriva års-mål och 5-års-mål. En helg med bara saker som gör mig glad. Känner mig peppad att idag öppna upp terminens nya kurser!
 
 
Detta var gårdagens söndags-frukost. Hel okej va??
 
Charlies absoluta favvofrukost haha. 
 
 
Ha en fin vecka allihopa 
 
1 Ella T:

skriven

Grymt med olika nyårsmål. Kan du inte berätta om dina olika mål här på bloggen eller är det för personligt? :*

Svar: Absolut, jag kan försöka knåpa ihop ett inlägg om mina nyårsmål som peppar mig i vardagen! :)
Esmeralda Hansson

2 Christin :

skriven

Vad är det du pluggar för nånting?? Gillar verkligen din blogg :-D

Svar: Tack snälla för peppen, det gör mig glad! :) Jag läser till Miljöstrateg med inriktning miljöproblem, sååå spännande!!!
Esmeralda Hansson

Kommentera här: