Christmas spirit back home

 
 
Hej alla solstrålar! 
 
Hoppas att ni mår bra och har haft en superhärlig jul med både värme, glädje och kärlek. Jag har spenderat min jul hemma i Sverige vilket har varit sååå mysigt! Har umgåtts med familjen, träffat saknade vänner, gått långa promenader vid havet och i skogen med hundarna, hängt en hel del med moffe och även hunnit med ett gäng fikor på mysiga ställen på Österlen. Den perfekta julen om man frågar mig!

Enligt mig är ju preppen inför jul typ viktigare än själva julfirandet. Allt mysigt bak, paketinslagning och pyssel man traixar med. ÄLSKAR DET!

 
Familjen hade väntat med att klä granen tills jag kom hem, vilket i min famlij är en väääldigt viktig del av julen hehe! Så minuten efter jag kommit innanför dörren började det kokas glögg och plockas fram julgodis som bränsle för att hålla jetlagen borta..
 
I år beslutade jag mig för att slå in julklapparna på ett hållbart vis. Förutom att det kändes som en väldigt bra grej att göra, tyckte jag att det blev såååå fint. Lite old school på ett väldigt charmigt vis.
 
Lillejul 
Min lilla älskling, som jag spenderat 14 jular med.
 
Och sen kom.... Julafton! ♥
 
Finaste syrran i världen!

En väldigt speciell jul, då det är första stora högtiden utan mormor, som verkligen alltid gick all in med julfix. Stundtals kändes det tomt och väldigt jobbigt, men vad läker såren bättre än att vara hemma hos familjen? Är dock väldigt glad att hon fått mig att älska julen lika mycket som hon gjorde!
Längtar redan till nästa jul haha...
 
 
Vi ses 2019!

Kommentera här: