Idag....

 
 

.... Ska jag
° Glädjas år mina godkända skoluppgifter
° Äta glasstårta, ice cream-cakes och bakelser för att fira en kille på Pictura som fyllt år
° Börja skriva packlista för San Diego & LA

.... Inspireras jag av
° Funda Christophersen
° Små, franska caféer
° Färgglada naglar
° Min älskade vän Fia, som alltid genererar positiva tankar.

.... Drömmer jag om
° En liten hundvalp
° Paris
° Varmare väder och brunbrända ben

 

.... Saknar jag
° Mormor & morfar
° Svenskt lösgodis
° Att kunna gå klädd i klänning och sandaler
° Hårdost på en rågbrödsmacka
° Långa frukostar med familjen

.... Vill jag tipsa om
° Filmen The Holiday, min favoritfilm. 
° Leatherology, en hemsidan som gör dina vardagsprylar lite mer personliga. HÄR
° Magnolia Bakery som ni hittar här i NY. Beställ Banana pudding!!!
° Matchalatte, min absoluta favoritdryck som är baserad på grönt te-pulver. ASGOTT

 
.... Är jag tacksam för
° Att det bara är 2 dagar kvar tills jag ska på semester
° Att jag har hittat min drömprins
° Att solen skiner
 

Kommentera här: