Tusen dagar.

 
Godkväll på er!
Ikväll är jag verkligen lycklig. Imorgon kommer Charlie hem efter att vi varit i från varanda i en månad. Det känns larvigt att berätta det, men nu för tiden ser jag en månad som hyfsat "kort tid".. Jag är så van (om man någonsin kan vänja sig vid det?) att vi inte ses på flera månader så därför känns detta jättelyxigt!!!! Om det så bara är för två dagar haha. Meeeen nu har han dock många ärenden i Europa och vi kommer därför hinna spendera mycket tid tillsammans innan vi sen åker över tillsammans. Längtar!!!
 
 
Meeeen BREAKING NEWS!
Idag har vi varit tillsammans i tusen dagar. Hur sjukt är inte det? Samtidigt som det känns som att snart tre år har gått galet snabbt, känns det som om vi har varit tillsammans för alltid. Ganska bra känsla måste jag väl ändå erkänna.
 
Anyway, som jag älskar honom!!!!
 

Kommentera här: